Biraz Ondan Biraz Bundan


Merhabalaarr herkese.
Nasılsınız bakalım görüşmeyeli?
Tipik bir Özz* hareketi olarak uzun zamandır yokum. Alıştığınızı varsayıyorum :D Aslında buralardaydım. Yazıyorum da ama sonra yayımlamak içimden gelmiyor. Neysee. Boşlukları doldurayım neler olmuş yokluğumda!

***

Nisan ayının ikinci yarısı biraz yoğun geçti aslında. Üyesi olduğum kolda bir etkinlikte görevliydim. Onun işleriyle uğraştım; koşturdum durdum. Tabii ki yalnız değildim ama ilk defa böyle bir iş yaptığım için yoruldum.
Etkinlik için Mersin'e Kızkalesi'ne gittik. 12 yıldır her yaz Mersin'e gideriz bu zamana kadar Kızkalesine gitmemiştim. Çok güzelmiş yahu! Hikayesi klasik tabii ama o sarayın kalıntıları ve Kızkalesi süperdi.
Maalesef mayomu evde unutma zekayiliğini gösterdiğim için o tertemiz, mis kokulu çarşaf gibi suda yüzemedim ama amele yanığı oldum.
Tek gece 2 gün kaldık. Gece dans etmeye gittik. 2 saat boyunca sanırım bir 5 dakika oturmuşumdur. Tam oturuyorum "Aaa oturmaya mı geldik?!", "Aa sen organizatörsün sen oturursan olmaz!", "Benimle dans etmeyecek misin?!" vb. cümlelerle kandırıldım.
Ertesi gün var olduğunu bile bilmediğim kaslarım ağrıyordu. O dansın yorgunluğunu da 1 hafta üzerimden atamadım.




Ertesi gün önce boş vaktimizde bol bol fotoğraf çektim, çektirdim. Kameranın iyiliğinden mi, çekenin yeteneğinden mi, yoksa ortamın güzelliğinden mi bilmiyorum ama bayıldım fotoğraflara!
Sonrasında Mersin Forum'a gittik. Bowling turnuvası yaptık. Ortalığı kasıp kavurdum demeyi çok isterdim ama maalesef:( 2 tur oynadık ve ben 93le bitirdim. Bana en yakın puan da 150 filandı. 300ü görenler de var tabii. Bütün tırnaklarım kırıldı bowling aşkına ama maalesef kaybettim turnuvayı :( Yine de belirtmek isterim ki bowlingi en son 10 yaşında çocuk korumasıyla oynamıştım!
Maalesef fotoğraf makinemin şarjı bittiği için o hüsran anlarını görüntüleyemedim. Bu duruma da hiç üzülmedim.

***

Bir insan kendi kendine nasıl nazar değdirebilir? Sorarım size. Hadi değdirdi diyelim bahsettiği her konuda mı nazar değer?
Örneklerle açıklıyorum bakın:
*"Benim regl dönemim hiç şaşmaz ya. Her ay aynı gün olurum." dedim ve 3 gün şaştı takvimim! Her ay neredeyse saati saatine aynı zamanda olduğum için şoka girdim o 3 günde.
*"Benim sadece ilk gün sancım olur ya. O da çok değil yani." dedim ve 2 gündür ağrı kesicilerle bile ayakta duramıyorum! Allah'ım yok böyle bir sancı. Hele bir de baş ağrısıyla birlikte geliyorsa o sancılar, tadından yenmiyor emin olun.
*"Bu regl döneminde sivilce çıkmadı yüzümde." dedim ve ertesi gün bam! Sol çene kemiğimin biraz üstünde bir sivilcem var artık.
*"Çok güzel kilo verdim. Bayağı sıkılaştım, inceldim. Midem de küçüldü." dedim ve iştahım bir açıldı sormayın. Çatlayana kadar yiyorum şu aralar :( Bir de regl dönemi şişiyoruz zaten. Hiç keyfim yok hiç. :((((888((
*"Hayatımda hiç uyku problemi çekmedim. Kralını tanımam yatar uyurum." dediğim günden bu yana doğru düzgün uyumadım. 2 ayı geçti uyku problemi yaşıyorum.
*"20lik dişlerim ağrısız sızısız çıktı. Hiç öyle batma filan yapmadı. Son bir tane kaldı o da çıksa rahatlarım." dedim ve o meşhuuurr 20lik diş ağrısıyla tanıştım! Ki benimki nispeten hafif bir ağrıydı. Daha beterleri olduğunu biliyorum.

Bir de başkaları tarafından değdirilen nazarlar var tabii. Mesela:
*Bir kız arkadaşım bacaklarımı çok beğendiğini söyledi. Şekli filan güzeldir şimdi doğruya doğru. Artık nasıl bir hasetlikle söylediyse kız şimdi bacaklarım boydan boya sinek ısırığı ve yara bere içinde.
*Bir başka arkadaşım dudaklarımın çok güzel olduğunu söyledi. Hadi siz tahmin edin ne oldu? Dudaklarım kurudu, çatladı. Neyse ki kısa zamanda geçti ama ağzımın içi hala yara dolu şu an. Ağzımı açamıyorum bile ki ben konuşmadan duramam :(
*Aynı arkadaşım omuzlarımın güzel olduğunu da söylemişti ve alerji oldum. Omuzlarımda küçük, isilik gibi kırmızı pürüzler var şimdi.

Hayır bir de renkli gözlüye nazarı değer derler. Bence o sözün doğrusu renkli gözlüye nazar değer olmalı. Gözünüzü seveyim bundan sonra bana iltifat etmeyin. Ölürüm mölürüm Allah korusun. Hiç gereği yok böyle şeylerin.

***


Endüstri mühendisliği nedir? Ne iş yapar? İş alanları nelerdir? Endüstri meslek liseleriyle alakası nedir? !!!
Bu soruları cevaplamaktan bık-tım! Özellikle endüstri meslek liseleriyle hiçbir alakası olmadığını bir kere daha açıklamak zorunda kalırsam daha mesleğe başlamadan mesleği bırakarak bir ilk gerçekleştireceğim sanırım.

Geçen gün otobüste genç biri oturdu yanıma. Gayri ihtiyari döndüm baktım. Aman Allah'ım akıllara zarar! O nasıl burun kılı yarabbim. Kıl değil saç olmuş onlar artık. Kulaklarından bahsetmiyorum bile. Yanlış anlaşılmasın iğrendiğimden ya da aşağı gördüğümden değil sadece bir noktaya dikkat çekmek istediğimden söylüyorum. Çok sevgili erkek toplumu, bıyıklarından dolayı hemcinslerime bok atacağınıza önce bir aynaya bakın. Emin olun kulak ve burun kılları, bıyıkları döver.

3 gündür bir arkadaşıma çok sinirliyim. Sinirimi atmak için de boyuna yemek yapıyorum. Dolapta yer kalmadı artık. Hayır bir de evde 2 kişiyiz; kim yiyecekse o kadar yemeği? Amaa bugün bir kek yapmışım sormayın gitsin. Tek başıma bile yiyebilirim.

Hıı aklıma gelmişken! Bugün insanlar anlamadığım bir sebepten yüzüme o kadar dikkatli baktılar ki paranoyak oldum. Çantamdan aynamı çıkarıp çıkarıp yüzümü, dişlerimi kontrol ettim. Favori cümlem de "Yüzümde bir şey mi var?" oldu tabii. Sahi, yüzümde bir şey yok di mi?

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Search

Yükleniyor...

Twitter'ıma da beklerim

Elestirbeni!

Yazılarımı okuyorsan beni az çok tanımışsındır. Hatta belki de beni şahsen tanıyorsundur. Söylemek isteyip de söyleyemediklerin varsa seni şöyle alayım:

Followers


Recent Comments